Hoi, Kregen net telefoon dat de accu van de stroomklok het begeven had. Nu heb ik totaal geen ervaring met die dingen op accu en vroeg me dus af of ik nu een nieuwe stroomklok moet gaan halen of dat die opnieuw opgeladen kan worden? Kan je accu's ook los aanschaffen en wat zijn hier ongeveer de prijzen van?
Bedankt
Marigold
Geplaatst: 01-06-10 20:26
in een paddestoel zit een accu, gister net 1 gehaald was 25 euro valt best mee toch? weet niet wat jij er voor 1 hebt, heb er zelf verder ook geen verstand van
Heb hem net opgehaald er zit een of andere alkaline accu in van 9 volt zegt me dus niks hahaha
Marigold
Geplaatst: 01-06-10 20:46
rond met op de bovenkant twee dingetjes waar je draden aan kan zetten? weet niet of dat iets betekend misschien is een accu zoals een auto accu maar dan voor weidestroom ook wel die vorm haha stelletje leken zijn we
moeten toch wel mensen zijn hier die het kennen.. (post is gelijk even schopje )
Poiuytrewq
Geplaatst: 01-06-10 20:47
Die accus hebben wij ook, volgens mij kun je alleen accu's van 12 volt of meer opladen. Tenminste ik heb naar opladers gezocht, maar kon alleen 12 V of meer vinden
ik dacht dat die accu's veel duurder waren!!! ik heb nl een paddenstoel staan maar die accu is net goed. mn vvriend wilde er een accu van zn motor op aansluiten. weet iemand of dat kan?
Poiuytrewq
Geplaatst: 01-06-10 20:51
kan, accu vaneen auto kan ook. misschien dacht je aan een heel apparaatje? die zijn idd pas te krijgen vanaf ongeveer 100 euro
maar auto of motor accu daar wil je geen schok van krijgen hoor
Ok dus ik hoef helemaal geen honderden euro's uit te geven Was al even bang. Maar deze prijzen vallen wel mee inderdaad en we mogen de weide helemaal gratis gebruiken dus dan kan dit er wel vanaf