mijn pony is als de dood voor water
ook plassen hij gaat er met een boog van 4 mtr omheen op de andere stal heb ik met man en macht een half jaar getraind steeds vast zetten poetsen op den duur de kraan aan en weer poetsen, op een gegeven moment geen probleem meer en kon ik hem zelfs wassen nu sta ik op een andere stal en nu ook steeds weer hangen de spuitplaats niet op willen ga zo maar door pfff word er moe van! en durf hem ook niet goed vast te zetten anders gaat hij gewoon liggen of breekt hij los (net als wat laatst gebeurde)wie weet nog tips... please vertel het

gr kim
ja ik vind het ook moeilijk ben het ook wel zat pff maar goed steeds weer tot 10 tellen een meisje zei ook van je moet hem overbluffen en gewoon slang erop zetten..
toch durft hij op heel veel stallen de spuitplaats niet op. Hij is bang voor de rare holle geluiden die er vaak zijn en bang voor de verschillende systemen waarmee je de slang bedient. Als er veel druk op staat, klinkt het weer harder dan een gewone slang. Misschien is jouw pony hier ook gevoelig voor?