Hallo, Ik had voor mijn pony een Jolly bal gekocht. Nou heeft hij een week er mee gespeeld en hij stampt er tegen en hij deukt in. Normaal moet hij dan zichzelf opblazen maar hij is ingedeukt en deukt niet meer uit. Ook niet met duwen ofzo... Moet ik hier mee terug gaan? Groeten
je kan altijd terug gaan en kijken wat ze er van zeggen. als je de bon nog hebt die wel even mee nemen.
Up_to_Date
Geplaatst: 30-05-10 10:18
Je kunt die deuk er zo met de hand uitdrukken. De jollybal in de stal van mijn paard blaast zichzelf ook niet op als ie te ver is ingedrukt. Ze duwt hem vaak tussen de tralies vd stal.
Je kan hem opnieuw opblazen(heb je speciaal ventiel voor nodig) of terug gaan naar de winkel. Heb het zelf ook gehad maar had geen bonnetje meer. Maar heb toch een nieuwe gehad.
Goh, wat heeft ie er nog lang mee gedaan. Die van mij had hem binnen 2 dagen aan stukken. Kon onmogelijk zeiden ze. Ik heb hem laten zien, die bal is naar de fabriek terug gestuurd. Heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen. Een nieuwe zou het ook niet overleven.