Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

is dat je met hockey normaliter iedere zondag wedstrijd hebt!!! Ik heb vroeger gehockeyd en had toen ook ieder weekend een wedstrijd, dus zou dat maar wel even nakijken voordat ik mezelf opgaf!! Verder zou ik het persoonlijk ook niet kunnen combineren... mijn week zit bomvol.. of ik moet inderdaad voortaan een uur eerder uit mijn nest komen
Jippie schreef:Ik wil graag binnenkort gaan fitnessen. Omdat de sportschool vlak bij mijn werk zit wil ik dat in mijn luchpauze gaan doen ca. 3 keer per week. Ik ga 7 dagen per week naar mijn paard waarvan ik 5 tot 6 dagen rij. De andere dagen longeer ik. Ik hoop dat dat nieuwe schema vol te houden is want ik wil echt wat meer gaan bewegen.
Citaat:Jippie schreef:
Ik wil graag binnenkort gaan fitnessen. Omdat de sportschool vlak bij mijn werk zit wil ik dat in mijn luchpauze gaan doen ca. 3 keer per week. Ik ga 7 dagen per week naar mijn paard waarvan ik 5 tot 6 dagen rij. De andere dagen longeer ik. Ik hoop dat dat nieuwe schema vol te houden is want ik wil echt wat meer gaan bewegen.