Ervaringen gevraagd houtvezel leveranciers aan particulier

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Breghje

Ervaringen gevraagd houtvezel leveranciers aan particulier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-10 14:38

Ik ben op snor naar leveranciers van houtvezel die ook aan particulieren leveren. Met Plospan heb ik goede ervaringen, maar ik wil ook graag, zeker gezien de prijzen van een baal, wat verder kijken dan mijn neus lang is.

Eurovezel heb ik een site van gezien, maar ik heb het idee dat die niet aan particulieren leveren (kan uiteraard ook even bellen, maar eerst ervaringen uitwisselen lijkt me niet verkeerd). Ook ben ik met een Belgische meneer aan het praten, J Daemen, iemand enige ervaringen mee?

Ik zie genoeg leveranciers an sich, maar allemaal aan de verkeerde kant van NL :D . Als iemand een leverancier weet die in de regio zuid-west Brabant levert dan hoor ik het graag.

hinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 20:47

je kunt dat gewoon bij de dierenspeciaalzaak kopen hoor. ook bij de boerenbond kun je daar voor terecht, alleen is die wel een stuk duurder.
je kunt ook mulders uit oudenbosch een volle pallet laten brengen, hoef je er zelf niet mee te slepen en ze zijn per pak een paar dubbeltjes goedkoper. de prijs ligt ergens tussen de 8 en 9 euro per stuk, dacht ik.

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:05

Ik volg even, ik koop zo veel pakken op een jaartje en heb wel de ruimte om te stockeren. Waar woon je precies? Ik woon net in België tussen Breda & Eindhoven (heel grof gezien dan toch :D )
Als je nog iemand zoekt, kunnen we de prijs misschien nog wat drukken :)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 06:44

Hinta, dat weet ik, Plospan haal ik ook via mijn voerboer, maar de vraag is dus of iemand meer leveranciers weet. :D Mulders, Animal World, Naalden etc zijn allemaal bekend, ik heb het meer over Plospan, Eurovezel etc.

Plospan kan ik zoveel laten komen als ik zelf maar wil ;) , alleen ik kijk rond of er nog meer zijn die ook leveren, en ervaringen daarmee etc.

Bloempjeh, als je meer aan de kant van Breda zit dan zit je relatief vlakbij.. Meer naar Eindhoven gaat hem dan niet worden denk ik qua afstand.

Bloempjeh_

Re: Ervaringen gevraagd houtvezel leveranciers aan particulier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 07:49

Zit op een klein half uurtje van Breda.

Kan je helaas niet helpen in je vraag, maar als je graag samen wil bestellen hoor ik het wel :)