Dus ik twijfel wat ik moet doen: doorzetten en hopen dat ik hem straks weer bij huis kan hebben zodat ik zeker weet dat hij een goede oude dag heeft of een goed thuis voor hem zoeken waar hij zijn laatste jaren mag slijten. Of iemand zoeken die hem 3-4 keer per week kan verzorgen, rijden en binnen en buiten wil zetten (dit gebeurt niet elke dag en met het mooie weer moet hij gewoon weer lekker op de wei). Ik heb een verzorgster gehad maar die liet het na anderhalve maand afweten, te druk met vriendjes etc... Daarbij is hij een pittige jongen waar niet iedereen mee overweg kan. Dus daar heb ik niet zoveel vertrouwen meer in.
Ik ben ondertussen een eigen bedrijf gestart, dus ook al zou ik hem ooit weer bij huis hebben, dan nog is het de vraag of ik hem de tijd kan geven die hij nodig heeft. Hij wordt ook een dagje ouder, maar kan prima nog recreatief gereden worden. Ik wilde eerst hier op het forum een oproep zetten voor een nieuw thuis voor mijn vriendje maar daarvoor moest ik eerst 25 "nuttige bijdragen" op het forum plaatsen
Ondertussen voel ik me continu tekortschieten naar hem toe dus welke oplossing is het beste voor hem?