Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en ik heb nu een onderhoudsbeurtje van 800 euro..... anders wordt ie niet APK goedgekeurd
).
Moritz schreef:dat zou ik ook wel willen weten over dat keuren, wan mocht ik nog ooit eens een trialerkopen, dan laat ik dat zeker doen.
En *uh* Tamoor, ik ben gboren op een vrijdg de 13e, dus alle ongeluk roep ik over mezelf af.......m'n hele leven al....

Moritz schreef:ff een rectificatie over BK trailers Barneveld:
meneer BK heeft mijn trailer teruggenomen voor dezelfde prijs als ik hem gekocht heb!
Nu ben ik weer trailerloos, en ik denk niet dat ik voorlopig eentje ga kopen, ik huur er wel een.......
Tamoor schreef:Kendra: dank je. Brals is wel heel dichtbij, daar maar eens gaan kijken.
Waarom geef jij de voorkeur aan een 1,5-paards? Voor het paard, of het rijden ermee?
Er zijn volgens mij maar weinig echte 1-paards trailers meer. Nadeel is in ieder geval dat je weinig ruimte 'over hebt'. In een 1,5 kun je ook nog een keer opzadelen in de trailer en het paard staat idd wat ruimer. De meeste vinden dat prettig. Ook heb je vaak een iets hogere trailer en dat is voor ons (met onze wpn-ers van 1.70) toch wel prettig. Ik vind een 1-paard ook altijd erg wiebelig lijken, misschien valt het mee, maar toch. Bovendien kun je in een 1,5 ook een paard en veulen vervoeren, maar da's niet voor iedereen belangrijk.