goed in conditie?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

myquitte

goed in conditie?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 17:39

dit is mijn fjordenmerrie van 14 jaar. we zijn bezig met dressuur en het gaat super! we zijn al heel lang bezig, maar stapje voor stapje gaat het steeds beter.
we rijden sinds kort ook lekker 1 a 2 keer per week lekker in het bos, dan gaan we ergens heen met de trailer. we rijden gemiddeld met dressuur rond de 3 kwartier.
buitenritten weet ik zo niet, maar qua conditie zit ze goed. nu is mijn vraag, hoe vinden jullie haar eruit zien?! ik heb haar laatst ''gewogen'' met de weight-tape
van pavo, en daarop staat dat ze 448 kilo weegt. vriendin van mij zegt dat dat een normaal gewicht is voor een fjord. ziet ze er goed uit of mag ze wat afvallen.
ze mag niet apart staan bij ons op stal, ze staat nu in een kudde van rond de 9 a 10 paarden, op een groot stuk waar ze genoeg bewegen. t is ook geen lang gras,
gewoon goed kort.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door myquitte op 19-05-10 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 17:40

ik zie geen foto
xD

myquitte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 17:46

Enyaa schreef:
ik zie geen foto
xD

nu wel :D

Britt_Sisi

Re: goed in conditie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 17:47

volgensmij ziet ze er gewoon goed uit hoor!

hinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:59

ze ziet er geweldig uit! netjes hoor.

Tessa_Nolita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:01

Hij ziet er goed uit hoor! :D

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:03

Opzich zou hij nog wel wat kunnen afvallen, maar een laagje spek is niet zo erg. Zolang hij een goede conditie heeft en gezond is. Maakt dat kleine extra laagje spek niks uit.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:07

Ik vind haar naar mijn eigen waarden nog een beetje dik uit zien. Maar dit is natuurlijk omdat ik een pony met een hele andere bouw heb, hij zou dik zijn met dit postuur. :) Objectief gezien ziet ze er voor een fjord al netjes uit. Beetje moeilijk te interpreteren zin. Daarmee ik niets negatiefs maar dat dit voor fjorden een slanker postuur is. Verder zie ik haar ook een glanzen voor zover de foto dit toelaat. Jammer dat je haar ogen en gezichtsuitdrukking niet kan zien maar waarschijnlijk heb jij gewoon een lekker gezond paard hoor. ;)

myquitte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 07:36

dank jullie wel voor de reacties. ze glimt idd ook goed, en zit lekker in haar vel. ben wel meer conditie aan het opbouwen, zodat we wat verder kunnen rijden, en een rit van 30 kilomter goed aankan.