we rijden sinds kort ook lekker 1 a 2 keer per week lekker in het bos, dan gaan we ergens heen met de trailer. we rijden gemiddeld met dressuur rond de 3 kwartier.
buitenritten weet ik zo niet, maar qua conditie zit ze goed. nu is mijn vraag, hoe vinden jullie haar eruit zien?! ik heb haar laatst ''gewogen'' met de weight-tape
van pavo, en daarop staat dat ze 448 kilo weegt. vriendin van mij zegt dat dat een normaal gewicht is voor een fjord. ziet ze er goed uit of mag ze wat afvallen.
ze mag niet apart staan bij ons op stal, ze staat nu in een kudde van rond de 9 a 10 paarden, op een groot stuk waar ze genoeg bewegen. t is ook geen lang gras,
gewoon goed kort.

Objectief gezien ziet ze er voor een fjord al netjes uit. Beetje moeilijk te interpreteren zin. Daarmee ik niets negatiefs maar dat dit voor fjorden een slanker postuur is. Verder zie ik haar ook een glanzen voor zover de foto dit toelaat. Jammer dat je haar ogen en gezichtsuitdrukking niet kan zien maar waarschijnlijk heb jij gewoon een lekker gezond paard hoor.