Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
russel schreef:Er loopt een topic, ik zal hem voor je opzoeken.
Daar zitten vezelgebruikers, vraag eens wat je fout doet of hebt gedaan.
[VSW] Kokos in de buitenbak??
russel schreef:Ik snap het, heel erg balen....wat zeggen de kokosleveranciers ervan?
Misschien moet je je bak goed nat maken zodat het makkelijker mengt.
Ik weet wel dat alle bakbouwers problemen hebben met bodems als de bodem te droog is, dat ze allemaal adviseren om een bodem nat te houden, anders is geen een bodem ok...ook niet die van de dure bakken..
Agterberg heeft een korte tijd kokos gehad, omdat er vraag naar was, maar hij vond het een drama, veel klachten.
Nu je het hebt, moet je er mee toe. Misschien idd wat kokos er uit halen, met de hark de erge plekken verder doorharken?
Ik zou de kokosman laten komen, laat hij maar met een goed advies komen, immers hij verkoopt het....
polly2 schreef:Ik weet nog van mijn vorige rijvereniging dat het met het kokos in het begin ook een drama was. Al die flappen die er uit staken idd!
Je moet dat echter niet verwijderen...je moet even geduld hebben. Dit is met een tijdje weg en dan heb je een prima bodem!
Jol1 schreef:@Russel, wij hebben ook mc3 zand met agterbergsnippers, maar wel vrij veel snippers. Onze bak was daarvoor ook heel mul en er was niet tegenaan te sproeien. Ik heb nu al weken niet gesproeid en toch blijft de bak stevig. Misschien toch maar sparen voor extra snippers. (het is inderdaad een dure grap) Voordeel is wel dat die snippers heel lang meegaan.
DubbelDun schreef:Ik heb als proef op diverse plekken in mijn longeercirkel cocos gelegd, maar ook ik ben hier niet tevreden over. Het komt weer naar boven en mengt zich slecht met zand.
Met gewoon simpel stappen/draven gaat het wel, maar na een galoppade is het een rommeltje.