Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daantje1981 schreef:Ik heb toch gisterenavond mijn oude paard, 27 jaar, binnen gezet. Hij stond zo te rillen, schuim in zijn neus. Heeft een deken om maar kan zichzelf gewoon niet goed warm houden.
Het lijkt dan alsof hij helemaal gestrest is. Ben dan wel heel blij dat hij een nachtje naar binnen kan.
. Maar in het algemeen genomen, een gezond paard wat regelmatig buiten komt gaat echt niet dood van regen, ook niet van een enorme regenbui. Een dikke plak hooi zal zeker helpen. 
chocobroodje schreef:Daantje1981 schreef:Ik heb toch gisterenavond mijn oude paard, 27 jaar, binnen gezet. Hij stond zo te rillen, schuim in zijn neus. Heeft een deken om maar kan zichzelf gewoon niet goed warm houden.
Het lijkt dan alsof hij helemaal gestrest is. Ben dan wel heel blij dat hij een nachtje naar binnen kan.
27 kan ik me voorstellen dat ze er moeite mee hebben. Maar in het algemeen genomen, een gezond paard wat regelmatig buiten komt gaat echt niet dood van regen, ook niet van een enorme regenbui. Een dikke plak hooi zal zeker helpen.
.