Niet dat ik dit ooit zal worden maar ik vroeg het me even af
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Deze opleiding is best wel zwaar en je moet zeker ook in de mensen geïnteresseerd zijn, als je echt alleen in paarden geïnteresseerd bent is het namelijk echt geen klap aan, het gaat echt puur om de mensen.
mischien doe ik het wel alletwee.
)
, nee bedankt
.Té veel studeren
.IK ga volgend jaar humanen wetenschappen doen ook iets met mensen met gedragswetenschappen , maatschappijleer en cultuurwetenschappen dus als je niet sociaal bent met mensen ga je ook geen bal hebben aan die richting.Maar hopen dat ik er wel een bal aan vind
!En bedankt voor al diegene die gereageert hebben
! dr_jacksel schreef:Ik zit in Utrecht, ben ook onderweg naar mijn propedeuse in 1 jaar (moet nog drie tentamens en ten hoogste 4 herren (tot nu toe nog geen, maar wat niet is kan nog komen)
Wij hebben 2 uur hoorcollege per week en voor de rest alleen maar vaardigheidslessen. Daarmee zit je dus wel echt de hele week op school, wees er niet al te vrolijk om
Ik vind het een geweldige opleiding, maar ik waarschuw wel, als je echt niets met mensen hebt, ga je deze opleiding niet redden!