Is er iemand die ervaring heeft met Equisafe omheining? Of eventueel andere kunststof omheining?
Ik zou er graag wat meer informatie over willen... prijs/kwaliteit, waarom wel/niet, hoe/wie laten plaatsen, voor/nadelen etc etc. Alle info is welkom!!
Een mooie kunstof omheining die ook nog lang mee gaat ben ik nog niet tegengekomen Kunstof verkleurd in de zon, het wordt hard en breekt snel of gaat doorhangen Ook komt er algenaanslag aan zodat de (witte) omheining helemaal groen uitslaat Wij stonden 10 jaar geleden voor de keuze en hadden bijna Clarcks kunstof gekozen maar hebben het uiteindelijk toch niet gedaan Daar ben ik achteraf erg blij om want diegene die het wel gekocht hadden in onze omgeveing hebben het al lang vervangen door een andere (houten) omheining Terwijl wij nog steeds veel plezier van ons houten (schuurman) hekwerk hebben
Bedoel je de Equiwire van Gallagher? Daar heb ik mee gewerkt rond onze weide. Kan je daar wel uitleg over geven. Ben er op zich zeker wel tevreden over, maar is nogal prijzig.
Dat vind ik dus het lastige... op zich vind ik de omheining er mooi en degelijk uitzien. Op de site staat dat je 30 jaar garantie hebt, dus dan zou je ervan uit kunnen gaan dat het duurzaam is en dus ook jaren goed/mooi blijft. Voordeel vind ik ook dat het verder onderhoudsvrij is en ingebouwd stroomdraad heeft.
Maar ja het is niet goedkoop, maar dat is een goede houten omheining ook niet... vind het wel lastig om de juiste omheining te vinden
Op zich is het een mooie omheining (al zou ik nooit de witte nemen ) maar om voor de garantie in aanmerking te komen moet je het haast wel láten aanleggen, want anders zul je zien dat er kleine lettertjes zijn die de garantie ongedaan maken. Overigens zijn er meer soorten kunststof omheining met ingebouwde stroomdraad. Volgens mij ook door Bokkers aangeboden.
Roel33
Geplaatst: 16-12-10 16:54
Equisafe heeft een nieuwe importeur voor Nederland en Belgie. Marc Roelofs Paardrijbodems uit Oosterhout heeft dit nu op zich genomen. Je kunt alle informatie vinden op www.equisafe-nederland.nl ! Het is inderdaad een heel goed product. Dat er nog zo weinig van staat in Nederland heeft alles te maken met de voormalige importeurs. Marc Roelofs Paardrijbodems gaat er nu stevig mee aan de slag om Equisafe op de kaart te zetten.
Groetjes
unamie
Geplaatst: 16-12-10 19:15
Hoeveel jaar garantie krijg je bij deze omheining?
Bij ons in de buurt staat witte plastic omheining. Jaar of drie en het is zo Verschrikkelijk lelijk geworden. Overal groene aanslag en verzakt etc. Wij hebben fantastisch mooie houten omheiningen van Huzen Omheiningen. Zijn veel goede ervaringen met hout. Ik raad niemand plastic aan!