Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(meot er een ander zadel voor weer kopen + eztra geld dan.......)
mits dan nog niet verkoct middels deze manier.......... Merel schreef:Dat andere zadel is niet voor 90 euro verkocht. Voor minder.Goed mensen, 't is inderdaad hetzelfde zadel als in het andere topic, maar wel zonder beschadiging.![]()
Omdat daar ook al voor € 90 op geboden wordt en de meesten rond de 100-150 adviseren heb ik de vraagprijs op € 125 vastgesteld (vind mijn porto ook leuk!!)(meot er een ander zadel voor weer kopen + eztra geld dan.......)
zodra ik de foto's binnen heb komt ie op eenmaal andermaal te staan,mits dan nog niet verkoct middels deze manier..........
Belker"]Dat andere zadel is niet voor 90 euro verkocht. Voor minder.
[quote="Merel schreef:Goed mensen, 't is inderdaad hetzelfde zadel als in het andere topic, maar wel zonder beschadiging.![]()
Omdat daar ook al voor € 90 op geboden wordt en de meesten rond de 100-150 adviseren heb ik de vraagprijs op € 125 vastgesteld (vind mijn porto ook leuk!!)(meot er een ander zadel voor weer kopen + eztra geld dan.......)
zodra ik de foto's binnen heb komt ie op eenmaal andermaal te staan,mits dan nog niet verkoct middels deze manier..........