Dus nu mijn vraag: Wat is de beste vliegendeken voor op stal EN in de wei?
Rambo Flybuster
Rambo Flybuster. Protectie van hoofd tot staart. Licht, comfortable en ademend. Het sterke geweven polyester geeft effectieve bescherming tegen UV zonnestralen en tegen vervelende insecten. (excl. masker. dit is los verkrijgbaar. Bst.nr. 51.207, maten S, M en L. 29.95 euro)
€ 139.96

Fly Protection Set
De perfecte oplossing voor vliegen! Complete set bestaande uit deken met hals en masker. Extra fijn gaas.
€ 89.95

WeaterBeeta SoftMesh Combo Vliegendeken
Deze dejeb zirgt ervoor dat uw paard geen hinder meer ondervindt van vliegen en insecten. Ook gaat het de verkleuring van de vacht door het zonlicht tegen! Vervaarigd van lichtgewicht en zeer zacht nylon buitenmateriaal. Voorzien van een loopsplit voor optimale bewegingsvrijheid, dubbele borstsluiting, buikstuk voor nog meer bescherming en een staartflap. (met gratis bijpassend masker)
Kleur: lichtblauw/navy
Maten 175-215 €129,95
Anky Vliegendeken XB107
Prachtige vliegendeken, ontwikkeld in samenwerking met Anky van Grunsven. Vervaardigd van 100% polyester mesh. Voorzien van kruissingels en bilkoorden. Bijpassens hals/hoofdstuk is los verkrijgbaar (€ 59,95)
Kleuren: lichtblauw en donkerblauw
Maten 175-215 €89,95
Bucas Buzz-off
Uw paard is optimaal beschermd. Met de speciale nek bedekt u nagenoeg alles ter bescherming tegen vliegen en insecten. Het speciale model zorgt dat uw paard niet geirriteerd wordt tijdens zijn weidegang. Voorzien van een staartflap. Bovendien is deze deken extra behandeld tgen UV-stralen
Makser los verkrijgbaar voor € 21,95
Maten: 175-215
€ 149,95
), maar door dat klitteband bij dat lusje, blijft het aardig goed zitten. Ik heb het idee dat Chica hem erg prettig vindt, want ze heeft nog geen 1 keer geprobeerd hem kapot te maken!
en verwijderen).
Ik moet wel zeggen dat hij gewoon door de deken heen is gestoken in de wei.. hij had 2 grote bulten op zijn kont...