Ik heb wel gezien dat er erg veel paardenvolk in de buurt rondhuist. Dat lijkt me toch wel erg gezellig. Kent iemand van jullie die buurt of woont iemand daar? Graag hoor ik jullie ervaringen!
Nou, ik hoor het nog wel.
Groetjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb wel gezien dat er erg veel paardenvolk in de buurt rondhuist. Dat lijkt me toch wel erg gezellig. Kent iemand van jullie die buurt of woont iemand daar? Graag hoor ik jullie ervaringen!
). Ik rijd vaak in Dorst/Oosterhout/Molenschot/Bavel en noem maar op maar ben nog nooit engerds tegengekomen. De asielzoekers en andere mensen waarvan je vaak denkt
zijn vaak heel aardig als je ze te paard tegenkomt en zeggen je dan gedag in het engels of beginnen een praatje "beautifull horse" haha. Ik zou zelf best in Molenscot willen wonen maar heb helaas geen molenschot centen. Hou het maar fijn bij ohout en ga lekker in Molenschot en omgeving rijden. Misschien kom ik je nog wel eens tegen daar.
) maar ben wel enkele keren (tijdje geleden) in dat bos geweest.. Was wel een vent of ie vroeg of ie mijn paard om mocht eten
Maarja, verder zijn ze daar heel vriendelijk en heb er een keer een wedstrijdje gehouden met een wielrenner..(ik te paard hij op de fiets) .. Lekker offtopic maarja..
) Verder zijn al die bossen die Natascha opnoemt ook goed te doen. Verder kun je je paard altijd even opladen en naar de Drunense Duinen rijden, daar ben je dan ook wel in een half uurtje volgens mij

Huisvrouw schreef:Zelf neem ik altijd een zweep mee als ik in het bos ga rijden om vieze mannen een tik te verkopen (als ze daar tenminste dan niet van houden)
Groetjes