Ik heb weer eens wat wijze atvies van jullie nodig
Ik heb een verzorgpaard waar ik ook les op rij en sinds een half jaar rijd er ook een ander meisje op (het zusje van mijn vriendin) en in de les rijd ze de eerste les en ik de 2e les en dan gebruikt ze mijn eigen spullen gewoon want dan ben ik er bij en rij ik zelf ook op die paard maar nou mocht ze laatst een keertje vrijrijden op een zaterdag en toen zij ik tegen haar pak nu je eigen dekje maar en peesbeshermers maar en toen had mijn vriendin (haar zus dus) dat tegen de eigenaar gezegt van dat ze niet mijn spulle mocht gebruiken als ik er niet bij was en toen zij de eigenaar dus dat dat belachelijk was omdat ik haar spullen ook gebruik maar als eigenaar van een paard vind ik dat ook wel logisch. Maar laatst is dus me tasje van me peesbeschermers gemolt het leek wel of er iemand met een schaar in geklipt had het was zo recht en ik was vet blij met dat tasje want dan hoef ik me peesbeshcermers niet op de vouwen anders raak ik iets er van kwijt ofzo. en dan denk ik het begint met een tasje en straks is het iets groots of duurs. Maar ik denk dat dat zusje van mijn vriendin dat heeft geaan omdat zij altijd op dat paard rijd smane met mij. Maar nou zit er iets dwars want moet ik wel mijn spullen uitlenen of niet?
Hoop dat jullie mijn verhaal een beetje snappen
Groetjes
.
dan kan ze er sowieso niet stiekem mee rijden...