Allereerst. Echt leuk dat je op deze manier er bent. Omdat mensen al zo meedelen hier stel ik mijn vraag openbaar aan je.
Een weekje geleden hebben we per mail wat geklept en je hebt me toen verteld meer vertrouwen in mezefl te hebben. Nou, hiermee heb ik dat waarschijnlijk weer niet en toch weer wel. Lastig he.
Maaraak staat op voer van onze stal. Op zich prima voer van goede kwaliteit, maar voor beide paarden in deze tak van sport helaas onvoldoende. Maaraak werd mager en we zagen dat bij Marekje ook. Nu zijn wij overgegaan op bijvoeren en wel van St-Hippolyt. Het resultaat mag er zijn. Beiden krijgen een mix van muesli (laat op de avond een schep) (Struktur Energetikum, C-real Basic en Reform G) bestudeerd en afgestemd. Tevens krijgen ze iedere avond een halve schep van deze muesli gemixt met een maatschep Irish Mash ook van de St-Hippolyt, een schepje vit. E + selen voor het herstel van spieren en afvoer van afvalstoffen. Dit hebben ze in de endurance nodig. Tot slot een beetje appelazijn en wat olie (mengsel van maiskiemolie met zonnebloemolie).
Dus even op een rijtje
19:30
Slobber mix (muesli, slobber, E+selen, appelazijn en olie)
23:00 schep muesli.
Het resultaat is dat beiden weer dikker worden. Maaraak voelt zich opgewekter en glimt weer. Deed hij eigenlijk niet meer.
Mijn vraag aan jou. Hou ik dit zo een beetje goed aan. Je zult misscchien vragen waarom St-Hippolyt? Vanwege het duidelijk zichtbare resultaat en bovendien gaan zij voor 'futtern wie die Natur' en ik ga ook bij voorkeur voor de natuur ipv de chemische rommel.
Nu heb ik van jou geleerd te vertrouwen op mezelf. En dat zal ik ook hiermee proberen te doen. Maar een beetje bevestiging kan geen kwaad.
. Probleem is dt ik het altijd 100% goed wil doen maar ja, je moet soms fouten maken om te leren.Groetjes Hanifa

(ik kom er net pas achter dat Anton hier nu op het forum ook komt...)
)
?