En nou?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marian0557

En nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 18:22

Bij ons op stal is het allemaal een beetje vaag, maar wel fijn in omgang.
Wij hebben namelijk zadelkamers van 2x2,5 voor 2 mensen, je kunt er gewoon in lopen en alles van je ligt daar.
Dit is voor 2 mensen, wat best fijn is omdat er dan nog altijd iemand naar je spullen kijkt, en als er iets weg is je altijd die persoon moet aankijken.
Maar nu en volgende.

Er komt een meisje van 10 bij ons in de zadelkamer, zei heeft haar pony daar staan, en komt vrijwel altijd alleen. (zij komt bij ons omdat wij de grootste kamer hebben 2x3).
Ik vertrouw haar niet zo, kijk een beetje vals, en weet alles beter. Al onze duren spullen liggen daar, 10 dure dekjes, 2 dure zadels, 2 dure caps, tich dekens.

Overleggen met de staleigenaar heb ik al gedaan, die zou haar in de gate houden.
Ik wil echt niet hebben dat ze straks een keer ons zadel gebruikt, of een keer me dekjes leent.

Wat zouden jullie doen ? :?

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 18:28

Waarom vertrouw je haar niet? ken je haar al ergens van? Heeft ze ook ongevraagd spullen van iemand geleend? En waarom zou je jullie zadel gaan lenen? Ze heeft toch zelf een zadel? Ik zou haar eerst maar eens leren kennen. En ook zij heeft haar spullen daar staan. Ze kan dus ook wantrouwend naar jullie toe zijn. Want wie weet gebruiken jullie haar dure spullen wel. Vind het een beetje voorbarig om gelijk iemand te wantrouwen.

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 18:29

Morgen ga ik inderdaad met haar rijden, maar snap je me probleem wel?
en volgens haar had ik bij hun wedstrijd gereden (haar vorige stal)
terwijl ik al 6 jaar geen wedstrijden meer reed, maar ze bleef ervan overtuigd!

vraag me af hoe ze er bij komt?

zonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 18:33

praat een keer met haar en probeer te ontdekken wat voor iemand het is...

pindy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 18:33

Is het een gevoel of weet je dat ze dingen van je leent? Als het je echt heel hoog zit, kan je geen kist met een slotje gebruiken om je dekjes en ander los duur spul op te bergen? En zadel met een slot vastmaken aan het rek? Ik weet alleen niet hoe dit gaat verkopen aan dat meisje door ineens maatregelen te nemen. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat zij voor de rest van haar leven gaat twijfelen aan zichzelf, dat kind is pas 10.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 18:34

Marian0557 schreef:
Morgen ga ik inderdaad met haar rijden, maar snap je me probleem wel?
en volgens haar had ik bij hun wedstrijd gereden (haar vorige stal)
terwijl ik al 6 jaar geen wedstrijden meer reed, maar ze bleef ervan overtuigd!

vraag me af hoe ze er bij komt?

Misschien lijk je gewoon op iemand?

Voor de rest zou ik zeggen niet te snel oordelen over iemand misschien is ze wel hartstikke aardig.
En daar zul je je wel voor moeten open staan.

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 18:36

Ja daarom, en omdat ze 10 is, wil ik haar ook niet het gevoel geven dat ze niet mag komen oid. Zo ben ik niet.

Maar vind het zo akelig gevoel dat er nu zo purkie, die zo vals kijkt, een beetje aan mijn spullen kan komen

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 18:50

En nou????
Je volwassen gedragen, niet over een kind van 10 gaan roddelen zeker niet op inet..
Bah zeggen dat een kind van 10 jaar vals kijkt...het is geen hond....

Revanches

Re: En nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 18:51

Roddeltopics over andere mensen zijn niet toegestaan.

Hier gaat een slotje op.