Sjonnie daar heb je helemaal gelijk in. Ik schrok mij rot toen ik voor het eerst daar kwam (kwam van een superluxe manege waar elk beestje een stal van minimaal 3 x 3 had). Alleen de mensen zijn wel ontzettend lief voor de dieren, als ze lessen dan is dat echt dressuurles met veel overgangen, wendingen en verzamelingen, springlessen zijn goed, stands zijn goed verzorgd (stallen zijn voor pensionpaarden) er is een solariumpje aanwezig (wordt volgens mij nooit gebruikt want de strokar is daaronder geplaatst, maar die kan ik even wegzetten en het beestje daar lekker poetsen schiet mij nu te binnen). Eigenlijk is alles kwaliteit voor zover dat kan behalve de locatie en dat is helaas een gemeentebesluit. Ik heb foto's gezien van vroegere locaties en daar was wel ruime weidegang aanwezig. En nu zitten ze de noodgedwongen midden in de stad op een te kleine ruimte en moeten de manegepaarden in stands. Ivm gebrek aan buiten weet ik wel dat je de vrijheid hebt om een trailer te pakken en met een paard naar het strand te vertrekken. Maarja hoeveel manageklanten hebben ook een rijbewijs om aanhang te trekken en hoe vaak ga je naar het strand? Je kan enkel voor 7.00 uur en het is ongeveer 40 minuten rijden eer je daar bent.
*Gaat nadenken of ze de partij voor de dieren hiervoor gaat aanschrijven om gemeente te dwingen weideruimte beschikbaar te stellen*
Laatst bijgewerkt door pindy77 op 03-05-10 16:08, in het totaal 2 keer bewerkt