Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mvn schreef:er is waarschijnlijk ooit iets gebeurd waardoor associaties zijn gemaakt tussen water en iets vervelends voor je paard. het beste kan je iemand met veel ervaring er naar laten kijken. Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat al het gedrag te herstellen is maar dit kan jaren duren. dus de vraag is er ooit iets gebeurd?
frangelica schreef:ze zegt ook dat ze het eerst wel deed sorry hoor maar ik heb vaag vermoeden dat je paard een spelletje aan het spelen is.
verder sproeiers is wel ff wat anders.
eerlijk is eerlijk....5 jaar geleden toen ik Ger voor het eerst wilde wassen.....deed hij wat jou paard doet.....zeg heel eerlijk heb een keer de praam erop gehad en daarna kon ik hem gewoon wassen. nooit geen probleem meer geweest.
laast was ik het bos in geweest en kwam terug over een zandpad hadden ze daar 5 sproeiers in een boom gehangen voor het stof....Ger niet bang van water..hij wilde er dan ook echt niet doorheen.....maar ik ben afgestapt en dan volgt hij wel maar leuk vond hij het niet.
dus is ff wat anders dan benen afdoen.