Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Ik betaal per maand 100€ maar moet de rest dus alles wel zelf doen en hooi, eten, .. zelf aankopen. Omdat we met 3 zijn hebben we wel een beurtrol. Bij ons stond er pas een stal vrij en die was vrij snel weer verhuurd dus ik denk wel dat er vraag is naar zulke stalling omdat het op een manege al snel heel duur wordt.
wil het de mijne niet aan doen om alleen te laten staan
Er zijn wel meer stallen waar je alles zelf moet doen, dus dat je vader er verder niets aan wil doen hoeft geen probleem te zijn. En je kunt een schriftlijk contract afsluiten met de huurder waarin je duidelijk een korte opzegtermijn zet (een maand lijkt me heel redelijk), voor geval je eerder met je opleiding stopt ofzo. blue_kim schreef:ik zou er eerst eens heel goed met je vader over gaan praten wat hij er nou echt van vind. als hij het echt niet wilt houdt het gauw op natuurlijk.
en verder, ik weet niet hoelang je opleiding duurt, maar als het bv maar voor 1 jaar is, dan is het niet echt aantrekkelijk voor iemand om te gaan huren. als het voor bv 4 jaar is, dan zou het wel prima verhuurbaar zijn, alleen heb je natuurlijk wel een probleem als je besluit eerder te stoppen met je opleiding. want je kan die huurder niet a-la-minute op straat zetten.
ik weet niet hoe het bij jou in de omgeving zit qua prijzen, maar hier zo ik voor een kale huur niet meer als 100 euro p/m betalen. zelf zit ik op een doe-het-zelfer voor 130 en dit is incl. hooi, stro en mest afvoer.

sjonnie48 schreef:blue_kim schreef:ik zou er eerst eens heel goed met je vader over gaan praten wat hij er nou echt van vind. als hij het echt niet wilt houdt het gauw op natuurlijk.
en verder, ik weet niet hoelang je opleiding duurt, maar als het bv maar voor 1 jaar is, dan is het niet echt aantrekkelijk voor iemand om te gaan huren. als het voor bv 4 jaar is, dan zou het wel prima verhuurbaar zijn, alleen heb je natuurlijk wel een probleem als je besluit eerder te stoppen met je opleiding. want je kan die huurder niet a-la-minute op straat zetten.
ik weet niet hoe het bij jou in de omgeving zit qua prijzen, maar hier zo ik voor een kale huur niet meer als 100 euro p/m betalen. zelf zit ik op een doe-het-zelfer voor 130 en dit is incl. hooi, stro en mest afvoer.
wow wat goedkoop