LindyH schreef:Ik kan je niet helpen maar herken je probleem wel. Mensen die een perfect gazonnetje willen waar voor de sier wel een paar paardjes op mogen lopen...
Wat voor afspraken zijn er gemaakt bij de huur? Wie draagt er zorg voor de wei? Want ergens zou het ook logisch zijn als de verhuurders zorgen voor het weide-onderhoud, zeker gezien de prijs die jij betaalt.
probleem is dat we zo "dom" zijn geweest nooit een contract op te stellen.
Bij het gesprek voor 3 jaar terug werden erg totaal geen eisen gesteld...ik moet zeggen het is minder geworden al dat gezeur...maar daarnet ga ik even lekker relaxt mijn paardjes doen (enige waar ik op dit moment mijn relax momenten in vind gezien mijn full time baan,leren en prive redenen) en dan komt ze weer met dr gezeur over de wei
mijn paardjes zijn verzekerd dus dure DA kosten zijn gedekt (voor het geval ieder zich nu afvraagd hoe ik dan mijn paarden onderhou)
mijn vader zegt ook altijd dat hun kosten voor de wei zouden moeten doen maarja...ze sturen steeds de rekening door.
ik doe trouwens wel elk jaar weiland met kunstmest speciaal voor paardenland en graszaad voor paardenland en dat kost ook rond de 200 euro...