Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar aan hun voeding kan ik weinig doen, tenzij de dierenbescherming bellen maar ik denk niet dat de situatie ernstig genoeg is dat die er iets aan gaan doen. Nu ja ik zal de eigenaar daar zeker eens over aanspreken. Een schuilstal hebben ze niet en bomen ook al niet... Nee ik weet het niet zeker of hij maar 1x per week komt, maar hij woont een heel eindje vandaan van waar de paarden staan en naar horen zeggen is dat de reden dat ie niet voldoende af komt.
)
Tenzij eens met de eigenaar praten. Nu ja buiten het eventuele probleem met de voeding denk ik dat aan de rest wel redelijk voldaan is, al kan ik op medisch vlak weinig zeggen
ander zou ik wel een keertje willen komen kijken 
Citaat:Nu als ik met dit plan door wil gaan dan ga ik uiteraard eerst de eigenaar opsporen om zijn toestemming te vragen, maar ik wilde eerst even jullie mening horen of het wel zin heeft om deze paarden op de één of andere manier te 'helpen' en hoe ik dat het beste kan doen.
wen er maar aan ! 

laat je mij iniedergeval even wat weten als je de eigenaar hebt gesproken
BS91 schreef:@ Tamary: ik ga dus zeker niks doen buiten hen af en toe een een aai geven hoor! Dacht dat dat hiermee ...