) Maar nog niet precies of het dressuur/VZH word, dus wil wel graag een beetje geadviseerd worden, over de ligging op Kim en ook wat het beste zit etc. Ik was een beetje aan het zoeken op internet en kwam de site van ooteman tegen die mij wel erg aansprak, omdat je de voorijkosten ( toch weer 50 euro ) terug krijgt als je een zadel koopt, en dat is bij divoza volgens mij niet het geval ( kan ook wel verkeerd gelezen hebben )
Iemand ervaring met ooteman zadelpasservice? Sturen ze echt iemand op je af met verstand ervan? En nemen ze veel zadels mee?

enne die 50 euro heb ik er wel voor over...

lijkt me toch dat een ervaren iemand het op het paard moet zien liggen om dat te kunnen beoordelen. Kortom geen hippdam passervice voor mij. En ik ben bang dat voor divoza hetzelfde geldt, geen mensen met echte ervaring.
(lekker veel vertrouwen heb je dan in je eigen product.)
Ze was het zo zat en heeft Fugers laten komen en haar Ainsley ingeruild en een ander zadel een week te 'leen' gekregen... over een week komt hij langs om te kijken hoe het zadel nu ligt. Het zadel was veel te groot voor haar en ze schoof er doorheen.