paardencontainer geluidsdicht maken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

angel29

paardencontainer geluidsdicht maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-10 10:37

Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende, mijn paard staat in een container, alleen de laatste tijd trapt ze 's nacht elke keer tegen de container aan!! Het gevolg een hoop lawaai dat zelfs de stal eigenaresse er niet van kan slapen :(

Mijn vraag is of er mensen zijn die misschien dit probleem ook hebben gehad? en hoe ze dit opgelost hebben

Ik zat zelf te denken aan een soort van geluidsdicht materiaal, maar WAT?

Hoop dat jullie me kunnen helpen ;)

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 10:39

rubbermatten aan de zijkant bevestigen die ietsje los van de wand hangen? Dat dempt en de lol van het trappen gaat er dan ook af.

angel29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-10 10:42

@ shera

Ja dat is inderdaad ook goeie! Want door het trappen krijgt ze toch aandacht, want de staleigenaresse gaat haar bed er voor uit!! En dat weet ze natuurlijk.
Actie reactie

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 15:03

Wees blij dat de staleigenaresse haar bed uit komt voor dit soort geluiden. Dit soort mensen geef ik graag een kus op hun voorhoofd! :*
Zelfde geld ligt je paard namelijk vast in zijn stal en probeert ie overeind te komen.
Ik zou ook voor rubberen matten (koeienmatten - stalmatten) gaan om het te dempen.
Kennelijk heeft jouw paard liever het nacht-leven :D

queens schreef:
@ shera

Ja dat is inderdaad ook goeie! Want door het trappen krijgt ze toch aandacht, want de staleigenaresse gaat haar bed er voor uit!! En dat weet ze natuurlijk.
Actie reactie

angel29

Re: paardencontainer geluidsdicht maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-10 20:09

ja daar ben ik ook blij om hoor! De paarden worden top verzorgd, maar gun haar graag haar nachtrust :).. Ja he ik vond het ook wel een goeie die rubber matten

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 20:31

Voor rubberen matten voor op de vloer en de wanden kan je ook op marktplaats.nl kijken of ergens bij de boer in de buurt vragen ;)