.Maar... hij/zij staat alleen in de wei, geen andere paarden in de buurt.
Heeft alleen hooi om te eten, ik denk wel dat dit in orde is omdat het paard altijd in de wei staat en er nooit iets mee gedaan wordt. Als dit niet oke is, laat me dit dan ff weten

Heeft wel drinken, maar het water zag bruin van het zand dat erin ligt.
Paard is superonverzorgd (erg vuile vacht, manen beginnen dreadlocks te worden)
en de hoeven!!! er zijn dus stukjes af (soort 'hapjes' erin) en in 1 van de voorste hoeven zit een scheur in!
Had dit paard al eens een half jaar geleden zien staan toen ik er nog dagelijks kwam met de hond omdat ik werkloos was, maar lange tijd niet meer geweest en vond dit echt zielig voor hem/haar.
Ik ken de eigenaar niet, maar ga morgen aan huizen in de buurt vragen dat zij misschien weten wie de eigenaar is of rond welk uur en welke dag de eigenaar naar het paard komt kijken. Dan kan ik eens vragen dat ik niet 1 x per week ofzo het paard mag gaan verzorgen.
Maar de scheur in de hoef, is dit iets voor een DA of een hoefsmid?
Ps: ik ga er morgen ook nog foto's van nemen (heb er momenteel alleen maar van het paard, niet van de hoef) en als ik dan nog te weten kom hoe je hier foto's plaatst zal ik ze er eventjes bijzetten.
Ps 2: moet je ergens opletten bij de verzorging van een boerenpaard of is dit gewoon zoals bij elk ander paard?