Ik heb een nu 12 jarige (eczeemvrije!) welshcobmerrie die 1 enorme passie in haar leven heeft: de grootste ruin van stal.
Met de nodige mazzel staat deze hunk bij haar in het weiland, en jawel.. madam stalkt hem hele dagen!
Gedurende de winter stond ze onder een loeisterke winterdeken met halsstuk, dit geweldige ding heeft de tanden van haar krachtpatser overleeft

nu het halsdeel eraf is (en ze vandaag dus voor de 2e keer zonder deken stond) is er dus een gróót stuk van haar manen opgevreten door de liefde van haar leven. Helemaal in katzwijn stond ze weer naast hem, hem toestaand al haar maantjes eraf te knabbelen..
Mijn dame mist nu een kwart van haar volle manenbos, smerige middeltjes willen niet helpen en anti-bijt is er na een uurtje flink doorsabbelen ook afhoe kan ik in godsnaam haar manen redden?
apart zetten is niet echt een optie, ze breekt graag uit om naar knappe mannen te gaan kijken..
> van de FAQ & zoekfunctie werd ik niet wijzer: 1 oud topic over "smeer anti-bijt" en verder een x aantal topics over zomerjeuk/zomereczeem..
help!

)
ik zie hem te koop bij divoza, paardendrogist! ik ga meteen online bestellen!