onder in stond een open emmer met granenmix en die vonden ze blijkbaar wel lekker.
Ik vond het al de de emmer zo snel leeg ging. tot ik eens dacht laat ik mijn kast eens opruimen.
Toen schrok ik mij rot, ik trok een dekje eruit en toen sprong de muis weg.
Ik durfde bijna niks meer aan de spullen te komen.
Nu ontdekte ik ook waarom mijn snoepjes door de hele kast lage, (en waarom ze afgeronde hoeken hadden
)ik heb al het eten uit mijn kast gehaald, en alle het poep verwijderd.
ik hoopte dat ze dan wel zouden verhuizen.
Maar nu schrik ik weer elke keer rot om een dekje tepakken, en ben ik ook bang dat ze aan mijn dekjes gaan knagen als nestmatheriaal.
Hebben jullie oplossingen?
ik weet niet of het goedstaat hier, maar wist niet waar het anders moest
Ze blijven nml terug komen omdat er eerder voer te vinden was. Je moet ook absoluut zorgen dat er nergens meer voer in je kast ligt en dat je alles in afgesloten bussen bewaart
.
Enne: er is ook gif verkrijgbaar dat snel werkt en niet pijnlijk is hoor!
Ik gaf ze af en toe wat brood haha), toen ze uiteindelijk in mijn kast aan de kartonnetjes met graszaad begonnen te knabbelen heb ik de kast even helemaal leeggeruimd, alle poepjes eruit, en alle holletjes en spleetjes dichtgekit. Sindsdien is er geen een muis meer in mijn kast geweest. Wel zitten ze nog steeds tussen de wanden van de stal, en af en toe zie je er een rennen over de grond.. Maar het zijn er echt geen honderden, en er liggen ook niet overal keutels. Ook niet bij de hooiopslag. Ik haal er wel eens eenje uit een emmer (vooral de kleintjes die willen nog wel eens in een emmer klimmen waar voer in heeft gezeten maar komen er dan niet meer uit
dus dan til ik ze op aan t staartje en zet ze buiten weer uit 
) géén last van muizen meer!!