We hebben ons paard nog niet zo heel lang en in die korte tijd dat ze bij ons is ben ik er al 3 keer afgevallen
en de laatste keer was nog niet zo lang geleden en toen had ik mijn arm uit de kom waardoor ik niet gelijk weer kon rijden, omdat ik er best veel last van had. En eigenlijk zag ik het van tevoren al wel een beetje aankomen dat ik daarna dan niet meer zou durven...wat nu dus mijn probleem is. Sinds ik dus gevallen ben heb ik er pas 1 keer 5 minuutjes op gezeten toen ze rustig was en daarna dus niet meer, maar sinds die tijd is ze ook extreem vevelend, denk aan 30 keer bokken in een kwartier, absoluut niet willen werken, enz.. maar nou zouden we dus vanaf aankomende donderdag privéles krijgen en dan allebei om de week en mijn broer zou dan aankomende donderdag de eerste les hebben, maar hij is donderdag dus de hele dag weg met school. Dus nou zit ik heel erg te twijfelen of ik der gewoon op zal stappen en donderdag die les zal rijden of dat ik et beter weer rustig op kan bouwen? want ik weet van mezelf dat als ik er nou dus aankomende donderdag gewoon op zou gaan dat ik ontzettend gespannen ben en dat zij dan gaat lopen kloten en als ik er dan weer vanaf val dan zijn we nog verder van huis....dus..wat zouden jullie doen?