ik heb mijn paardje nu een half jaar en net voordat ik hem had had hij zijn spuit gekregen dus heb nu nog niks geeven maar waar kan je die spuiten nu halen??
en is het makkelijk om zelf te doen???
kan iemand mij wat tips geven??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kimmie88 schreef:Deze an je gewoon bij de DA halen..
Als je paard er geen moeite mee heeft, kan je de spuit in zijn mondhoek doene n leegspuiten op de gewenste stand.
Doet je paard er moeilijk mee kan je het op een broodje doen, in een uitgeboorde appel, in de slobber ed

CrossHorse schreef:kimmie88 schreef:Deze an je gewoon bij de DA halen..
Als je paard er geen moeite mee heeft, kan je de spuit in zijn mondhoek doene n leegspuiten op de gewenste stand.
Doet je paard er moeilijk mee kan je het op een broodje doen, in een uitgeboorde appel, in de slobber ed
ok, maar ik dacht altijd dat je het bijvoorbeeld in het been moest spuiten, tenminste had ik wel eens gehoord, maar het is eigenlijk gewoon een soort drankje al begrijp ik het goed???
Barvrouwke schreef:Als je hem al een half jaar hebt.. en hij vlak daarvoor ontwormt was... betekend dat je al 2 spuiten vergeten ben. Even met de DA overleggen en dan waarschijnlijk met equest ontwormen. Of je moet aan mestonderzoeken willen beginnen.

Barvrouwke schreef:Als je hem al een half jaar hebt.. en hij vlak daarvoor ontwormt was... betekend dat je al 2 spuiten vergeten ben. Even met de DA overleggen en dan waarschijnlijk met equest ontwormen. Of je moet aan mestonderzoeken willen beginnen.
Die moest je niet vast zetten anders was je gegarandeerd van een kappot touw of halster.