Ik heb een verzorgpaard, een hele mooie vosmerrie van 20.

Nu komt het, haar staart is echt heel erg vies.. soms zijn het net dreadlocks
Dus... welke shampoo gebruiken jullie voor je paard? Of gebruik je lotion?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dus als iemand een nog bijna helemaal volle fles tea treeshampoo wil: deze is gratis af te halen
hestejente schreef:Uhm, geen? De staart van mijn paard wordt gewassen wanneer het regent, het enige dat ik aan staartverzorging doe is regelmatig uitborstelen om de losse, kriebelende haren eruit te halen. Toen ik mijn paard net had heb ik wel zijn staart een keer gewassen, ik dacht dat hij erg vies was maar bleek dat mijn paard, een vos, gewoon donkergrijze haren in zijn staart en manen heeftDus als iemand een nog bijna helemaal volle fles tea treeshampoo wil: deze is gratis af te halen
Amy77 schreef:hestejente schreef:Uhm, geen? De staart van mijn paard wordt gewassen wanneer het regent, het enige dat ik aan staartverzorging doe is regelmatig uitborstelen om de losse, kriebelende haren eruit te halen. Toen ik mijn paard net had heb ik wel zijn staart een keer gewassen, ik dacht dat hij erg vies was maar bleek dat mijn paard, een vos, gewoon donkergrijze haren in zijn staart en manen heeftDus als iemand een nog bijna helemaal volle fles tea treeshampoo wil: deze is gratis af te halen
haha mooi he die grijze haren..mijn ijsmeis heeft ze er ook door..alleen ik was noodgedwongen wel met de teatree wegens dr eczeem..dus als je hem wilt opsturen mag dat ook?
Zou leuk zijn als een andere ijs er nog wat aan heeft