Ik ben me aan het orienteren op de bouw van buitenstallen en ben heel nieuwsgierig of er hier ook bokkers zijn met een zelfbouw-stal met damwand-profielen als buitenwanden. Mijn idee is het volgende model:

Maar dan met damwand aan de buitenkant en betonplex aan de binnenkant en rode golfplaten als dak. Nou heb ik daar in mijn hoofd een heel mooi plaatje van gemaakt
maar zou ik zo graag eens voorbeelden zien van stallen van damwand! Ik heb me echt uit de naad gezocht, maar op internet is niks te vinden en het enige onderwerp op bokt hierover stamt uit 2006 en alle foto's zijn verdwenen....
Wie kan mij een voorbeeldje laten zien of heeft bijv. zulke stallen in zijn profiel staan?
Hoe bevallen de stallen? Was het moeilijk om te maken?
Welke technische problemen kom je eventueel tegen?
Hoe zorg je bijvoorbeeld voor voldoende ventilatie, zodat er niet teveel condensvorming plaatsvindt?
Graag krijg ik zoveel mogelijk reacties, maar liever niet over het aanschaffen van een kant-en-klare stal, want daarover heb ik me al uitvoerig geinformeerd
.Wellicht kom ik daar toch nog wel op uit, maar voor mij is de doel van dit topic echt alles te weten komen over:
LOW-BUDGET, KNAPPE, ONDERHOUDSVRIJE ZELFBOUWSTALLEN !!!!