Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
blue_kim schreef:ik zou in ieder geval zorgen dat er een schuil/loopstal zit, zodat hij met regen en wind gewoon lekker kan schuilen en droog kan staan. zorg dat er voldoende water toevoer is zodat je paard de hele dag door kan drinken. de grote van het land, tsjah, wil je bijvoeren of niet zomers. qua grote zou ik er in ieder geval voor zorgen dat je paard lekker kan rennen. dat vind ik het belangrijkste, als het dan niet dusdanig groot is dat je paard er de gehele zomer van kan grazen dan kan je hem gewoon hooi bijvoeren.

XxXLauwieXxX schreef:Hee, ik ben vanplan om een manege paard te kopen, hij is mijn lieveling maar hij heeft iets aan zijn rug.
en ik wil niet dat hij naar de slacht gaat, dus ik ga hem op de wei zette, er is een adresje beschikbaar voor hem, maar als hij daar jaar in jaar uit moet staan weet ik niet precies waar de weiden dan aan moet voldoen, hoe groot hij ongeveer moet zijn en welke spullen er bij moeten enzo.
zou iemand daar antwoord op kunnen geven??
dan zouden julie mij heel erg mee helpen.
xxxx Laura