paardentaart zonder brood..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hanneke_Inka

paardentaart zonder brood..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 18:34

hallo!!! :D

mijn paardje is over een tijdje jarig en ik vroeg me af of er iemand een recept voor een paardentaart wist het liefst zonderbrood want daar maken ze proppen van en dan kan het paard koliek krijgen.

weet iemand iets???

xxx van Hanneke en Inka

sander_maike

Re: paardentaart zonder brood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 05:14

oh. oeps! ik heb ook een bericht geplaatst alleen bij mij mag er op zich wel brood in zitten.

carmenierola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 15:44

Ik weet niet of daar recepten voor zijn? Maar ik zou zeggen, wortels in stukjes en daaroverheen mischien wat biks ofzo? Gewoon iets leuks verzinnen, neem aan dat jou paard net zoals de mijne alles wel lust :Y)

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 15:47

[YRT] Taart Hier staan ook wat recepten voor paardentaarten, er zit er ook één bij zonder brood.

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 16:33

als je brood op de goede manier voert leidt het niet tot koliek ;)
moet het ouder brood zijn enzo, snap dat je geen zin hebt in dat risico. Wij hadden toen onder biks ofzo gedaan (kan ook brok ofzo) en dan daarboven op versieren met schijfjes wortel, appel, kiwi, banaan, etc. en paardensnoepjes hij vond het heerlijk. Zal zo even kijken of ik foto kan uploaden ;)

Edit: zie net dat wij i.p.v. wortel mandarijn ofzo gedaan hadden (de wortel ligt eronder), maar je kan er gerust allemaal andere dingen bij doen, de meeste paarden lusten alles ;) oh en de versieringen waren alleen voor de foto die hebben we er natuurlijk afgehaald.
Afbeelding

Zooeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 17:47

een worteltaart is altijd erg leuk, maar je kunt ook een grote bak maken met allerlei lekkers erin

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 22:07

Zie [YRT] Taart daar graag verder, hier nu een slotje.