Aangezien wij thuis bezig zijn met het nieuw omheinen en aanleggen van bak, paddocks en weides, vraag ik me af wat jullie ervaringen zijn met de 'Schuurman Omheiningen'.
Bijna alle referenties die ik heb (en dat zijn er echt veel) zijn positief. Maar... zij hebben allemaal de donkere versie van de omheining.
Heeft er iemand van jullie de lichte planken? Hoe bevallen die en verkleuren die ook zo erg als de donkere versie?
Ik hoor zelf ook negatieve verhalen over Schuurman, maar informeer eens verder er zijn heel veel bedrijven in de buurt en qua prijs scheelt het nog al eens wat. Wij hebben de omheining van www.boavista-rikken.nl
Verder over de kleur hout, het hout is gecreosorteerd. Daardoor wordt het donker. Creosorteren zorgt ervoor dat het hout heel lang mee kan en niet gaan rotten. Lichte planken, dat betekent of eikenhout en dat is erg duur!! Of goedkoop soort hout en dat rot dus snel weg.
miepmier26
Geplaatst: 18-03-10 08:59
Wij gaan deze zomer ook alles aanleggen, kan eindelijk een paardje voor mezelf kopen, dus tips zijn welkom en ik lees even mee.