Het is dus ook een beetje een verwilderde tuin geworden.
Nu zei de man die verantwoordelijk is voor het landgoed tegen mij 'zet je paarden erop, maken ze het lekker weer een beetje schoon', hun eigen land is nagenoeg kaal en ze eten voornamelijk hooi en daarom vond ik dat dus ook wel een leuk idee.
Zo gezegd zo gedaan dus.
Nu zit er in die tuin een oude waterput:

Op zich denk ik dat ze in staat zouden moeten zijn om eruit te drinken, de rand is niet hoog en ook niet breed. Dat bergje wit ernaast is het ijs wat ik eruit gevist heb.

Maar onderweg terug naar mijn huis kreeg ik ineens een wild visioen van een van mijn paarden die erin zou lopen of kukelen, en dus ben ik terug gegaan met een paar paaltjes en ik heb er een hekje omheen gefrutseld en een waterbak ernaast om te drinken.

Ben ik nu een overbezorgde pennyponytuthola
, of zouden jullie toch ook wel een dergelijke maatregel genomen hebben?Ik ben eigenlijk vooral bang voor 's nachts, ze kennen het landje nog helemaal niet, maar zouden toch genoeg in het donker moeten kunnen zien zou je eigenlijk vanuit moeten kunnen gaan.
Kortom, wat zouden jullie gedaan hebben, gewoon zo gelaten en ze uit de put laten drinken, een waterbak en een hekje, of misschien het hekje weglaten maar wel een waterbak ernaast?
Ben benieuwd...!

maar ik vroeg me af of mensen dit een enorme tuthola-actie van mij zouden vinden. Ze waren trouwens erg blij met hun nieuwe grasjes, toen ik net ging kijken maakten ze geen aanstalten om mee naar huis te willen.
) je zorgen maken of je paarden niet aan het watertrappelen zijn is ook niks toch
Zie je ik wist het!
, en ik was niet eens op zoek naar een oplossing.