Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CrossHorse schreef:bij een van mijn paarden zit er vaak een beetje poep in de staart, ik heb zo'n groene fles van eculix ofzoiets.....
maar na zo'n 3 dagen is die weer een beetje vies, hebben jullie nu echt iets dat het goed schoon word, en het gaat er heel de tijd weer in....
met plassen tilt ze haar staart wel helemaal op maar met poepen niet echt...... is een merrie..... wat kan ik hier aan doen....???
Vjestagirl schreef:Als ze haar staart niet optilt kan het zijn dat ze een verlamming aan haar staartwortel spier heeft. Ik zou eens een DA naar laten kijken
BPVS schreef:Met sprong bedoel je zeker de kogel, Bulck?
Ben ik de enige die het niet gek vind, als een staart na drie dagen een beetje vies is? Paarden gaan ook nog al eens liggen, en daarbij wordt de staart ook vies.
BPVS schreef:Dat is waar. Maar een staart is zo gewassen, toch?
En hethelpt ook al, als je de troep goed laat drogen. En dan haal je het er zo uit met een harde borstel.
Henk001 schreef:CrossHorse schreef:bij een van mijn paarden zit er vaak een beetje poep in de staart, ik heb zo'n groene fles van eculix ofzoiets.....
maar na zo'n 3 dagen is die weer een beetje vies, hebben jullie nu echt iets dat het goed schoon word, en het gaat er heel de tijd weer in....
met plassen tilt ze haar staart wel helemaal op maar met poepen niet echt...... is een merrie..... wat kan ik hier aan doen....???
Je kan ook eens kijken wat hij eet, hooi of kuil.
Vjestagirl schreef:Als ze haar staart niet optilt kan het zijn dat ze een verlamming aan haar staartwortel spier heeft. Ik zou eens een DA naar laten kijken