Gaan er dit jaar nog mensen naar Deurne?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 18:48

Ah op zo'n manier...

Maar vanwaar rechts omdraaien?? Ik draai altijd linksom..Maargoed,ik breng dan ook geen paard voor..

Welke dag ik moet weet ik niet,heb nog niet eens mijn inschrijfformulieren thuis.Ze zijn wel onderweg heb ik gehoord..

Bedankt en groetjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 19:19

ik wil later of naar deurne of dierengeneeskunde doen , mar goed ik zit nog op de basis school dus eerst maar mkijken naar welk voortgezet onderijs ik ga

Suzanne_18

Berichten: 821
Geregistreerd: 28-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 19:19

KellyenXena,

Omdat als je linksomdraait, jij voor je paard loopt, en dan kan de jury je paard niet goed of voldoende beoordelen. Zo simpel en niet anders Knipoog

Ik ben aangenomen en ga na de vakantie beginnen met de 3 jarige sportopleiding. (ben helemaal happy Haha! )

Iedereen die nog door de selectiedagen heen moeten : Heel veel succes (en het niet in je broek doen van de zenuwen, wat ik BIJNA deed ) Ik zal jullie even gerust stellen, het vie achteraf allemaal wel mee en je moet het wel heel bont maken, willen ze je niet toe laten.

Hier nog wat tips:
- Leer goed de extrieur uit je hoofd (het spoor is dat nagelachtige dingetje aan de achterkant van de kogel. En de schouder van zit NIET vast aan het skelet dmv een bot maar met pezen en spieren)
- Bekijk in de boek(en) die je hebt veel voorkomende ziekten nogeens door.
- Wees voorbereid op hindernissen van ongeveer een meter hoog voor de groentje op het gebied van spring onder ons (waaronder ik ook Haha! )

Dat wastie!

Groetjes,

Suzanne

kellytje

Berichten: 99
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 19:33

alleen de mensen van de sportopleiding moeten rijden hoefsmid en houderij dus niet het enige wat die hoeven doen is de verzorging en monsterne ook hoefden wij niet veel over het exterieur te weten

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 21:38

Ah, nu snap ik het,dus RECHTSOM!! *onthouden*


Nou, dan rijd ik toch liever dan dat exterieur hoor..Pfoe,al dat geleer Tong uitsteken
Ik denk ook niet dat het zo streng is...Mijn idee is dat ze door bepaalde oefeningtjes willen zien of je wel enige ervaring hebt,niet dat je alles perfect doet,daar kom je immers voor naar school..

Nou,iedereen die gaat ook alvast succes en wie weet komen we elkaar tegen!!
Een deurne bokt meeting haha!

Groetjes!

kellytje

Berichten: 99
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:27

de toelating vond ik echt niet streng hoor ik kreeg wel opmerkingen dat ik dingen kon verbeteren maar werd gewoon aangenomen dnek dat je alleen echt niet toegelaten wordt als je gewoon niet gemotiveerd ben of absoluut gene gevoel heb voor de paarden. en die selectie stelt absoluut niet zoveel voor alleen dat monstern is alleen niet zo leuk als het heel warm is hahaha :s en dat had ik dus wel maja je leert er wel weer wat van en ja die docenten van daar zeiden zelf ook al dat het vroeger veel strenger was en dat nu best welmee viel maar jij nog succes met de selectie

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 23:09

Het rechtsom draaien is niet om het paard beter aan de jury te kunnen laten zien.
Het gaat erom dat je het paard zo niet"over de koot"trekt.
Succes Kelly!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 11:34

Ah zo, goed dan weet ik dat he Tong uitsteken
Maar ik maak me niet zo druk hoor,dat moet toch wel lukken he..een paar oefeningetjes..hoop alleen dat ik de weg daar kan vinden naar daar waar ik zijn moet..Ben nog nooit op die school geweest.Ben mezelf namelijk last minute aan het inschrijven Knipoog

Groetjes!