Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xMaximexxx schreef:Mijn paard heeft aan het begin van zijn schoft krullen in zijn manen. Dat komt omdat er ooit een vlecht in is gedaan toen hij jong was
. Dat kan dus echt niet hoor
. Of je hebt gewoon een heel bijzonder paard
.xMaximexxx schreef:hmm ik heb het zo gehoord van de vorige eigenaar he haha het is niet mijn eigen redenering ik vond dus ook raar dat het was blijven zitten maarja, de deken zit niet in de weg en in de zomer heeft hij geen deken op en ik was zn manen dan ook dusja het valt gewoon erg op haha want aan het begin zijn zn manen helemaal niet dik maar steeds verder krijg je wel dikke manen. dus misschien omdat het zo'n dun stukje is dat dat krult van zichzelf
. 
Kaula schreef:Gewoon met water? nat maken en kammen?
Haar kan namelijk niet veranderen van stijl naar krullen, omdat dit in je DNA/ Chromosomen zit vastgelegd. Tenminste zo zit het wel bij mensen en bij paarden denk ik ook.
Dus het nieuwe haar dat aangroeit zal sowieso stijl zijn.
, ik ben een levend bewijs, altijd stijl haar gehad, tot vier jaar geleden. Nu heb ik een bos krullen en is er van stijf haar niets meer te bekenen tantjeuh schreef:Haar kan gerust veranderen van stijl naar krullen hoor, ik ben een levend bewijs, altijd stijl haar gehad, tot vier jaar geleden. Nu heb ik een bos krullen en is er van stijf haar niets meer te bekenen
.