Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, Merk ook dat mijn pony fijner loopt, als je gewoon op zand rijdt of met tapijtsnippers, lijkt net alsof je zweeft
Wel even aanharken inderdaad

pmarena schreef:Is een hele fijne bodem , maar ik kan me nog wel een jaar herinneren dat we met de vereniging meededen aan de oudejaarswedstrijd op een andere vereniging , waar net nieuwe tapijtsnippers in de binnenbak lagen , en er gingen daar toch een paar combinaties heel gemeen onderuit omdat het nogal glad was op het punt waar je een hindernis sprong op de AC-lijn en dan direct na de landing kort moest wenden.
Blijkbaar had het daar toch ecen wat meer tijd nodig om vast te gaan liggen , misschien moet het even zijn plek vinden in het begin ?
Voor de rest alleen maar superfijne ervaringen met tapijtsnippers. Fijne , verende bodem , blijft lekker stevig met nattigheid , heel lang goed berijdbaar met vorst...wat mij betreft de fijnste bodem voor normale mensen zeg maar , zonder dat je meteen een ton uitgeeft voor een speciale wedstrijdbak