Ik heb effe een vraagje want wij zijn op zoek naar een huisje met een schuur (of meerdere) met een stukje weiland erbij. We dachten aan ongeveer minstens 5000 vierkante meter. Nu hebben we wel het een en ander gezien op de Veluwe zoals Harskamp enzo. Op de site van Harskamp staat dat ze daar de zondagsrust erg preferen. Nu vroegen wij ons af of het dan een probleem is wanneer je niet van de hele strenge kerk bent
en of je dan op zondag met de nek aangekeken wordt in die streek. Hebben jullie ervaringen in dit gebied? In Lunteren valt het volgens mij wel mee want daar is de plek ook iets groter en zul je ook meer import hebben maar geldt dat ook voor die kleinere plaatsjes? Mijn paard vind het namelijk ook prettig om op zondag zijn beentjes te kunnen strekken. Groetjes.

) Geloof niet dat de buren het
Of denk ik nou te makkelijk?
Tevens is het zo dat mijn vriend wel naar de kerk gaat maar niet naar de zwartekousenkerk. We zullen echt niet gaan trouwen voordat we een huis kopen en wonen dan dus samen, waar ze daar misschien ook niet van gedient zijn. Het grootste probleem zal zijn dat ik katholiek ben en dat hoort natuurlijk helemaal niet!
Daar kan ik me echt zo boos om worden