De oudste is als 1e geweest. Leuke spontane meid. Rijdt normaal (niet slecht, maar ook geen Z) heeft als nadeel dat ze haar hand vast zet, maar toch liep Jamaica lekker bij haar. Toen Jamaica even niet op haar been reageerde schopte ze ff flink haar benen erin, terwijl ik zelf zoiets heb van, eerst tik met zweep achter je kuit, schoppen kan altijd nog.
De jongste is gister geweest. Ze was in het begin een beetje terughoudend, maar toen we aan het poetsen waren begon ze uitgebreid te vertellen over de manege waar ze reed en over Nesco (paard van vriendin van haar moeder) Toen ze erop ging probeerde jamaica haar behoorlijk uit, maar toen ze hier wat begleiding in kreeg (van het baasje van nesco
) ging het al snel goed.de oudste kreeg jamaica niet in galop, maar reed haar netjes nageeflijk en rond.
De jongste kreeg jamaica wel in galop, maar reed haar niet nageeflijk.
De jongste spreekt me heel erg aan, en ik heb eigenlijk mijn keuze al gemaakt. Haar ouders brengen haar dan 2x in de week op de manege, dus dat is geen probleem.
Toch wil ik jullie mening nog even weten, voor het geval ik iets over het hoofd zie ofzo
Fijn dat haar ouders erachter staan en haar helpen met brengen en halen etc...