Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ElsB schreef:Misschien moet je juist een tijdje van de manen afblijven. Als je er te veel aan frunnikt worden ze er niet mooier op.

CrossHorse schreef:ZusJacobs schreef:Hoezo wil je überhaupt knippen?
hoe bedoel je????? gewoon helemaal niet knippen of scheren of snijden....
snap het niet helemaal
irisenjinthe schreef:Waarom wil je de manen afknippen?Ik denk als ik jou paardje zo zie dat het er ook mooi uitziet met manen. Als je last hebt van klitten enzo gewoon invlechten doe ik ook bij mijn tinker.
Mizz_mol schreef:Mijn pony had ook zulk soort manen, die waren echter t mooiste als ze getrokken werden, even laten groeien en vanaf dan gewoon trekken. Houd ie wel zn rechtopstaande mannenkam maar wordt het iets minder een fjorden kapsel.
CrossHorse schreef:galley schreef:Gewoon blijven knippen, gel is niet nodig bij jou pony zo te zien. Ziet er stoer uit zo
Paardenscheerapparaat is beter trouwens, en als je scheert houd je helemaal niets over voor een paar weken;)
dankje vind het ook heel stoer!1!
softijsjuh schreef:Het is toch je VP? mag het wel van de eigenaar dan,
En tjah, houd er rekening mee dat veel paardn op zo'n moment erg onrustig zijn,.
CrossHorse schreef:softijsjuh schreef:Het is toch je VP? mag het wel van de eigenaar dan,
En tjah, houd er rekening mee dat veel paardn op zo'n moment erg onrustig zijn,.
nou het zit eigenlijk zo eigenaar betaalt hooi en stro paarden zijn van mij, en mag er voor zorgen zolang ik wil.... vind het zelf erg handig.....
en waarschijlijk krijg ik ze ook echt over een poosje mensen gaan waarschijnlijk over één of twee jaar naar bejaardenhuis