Cowboy magic green spot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Cowboy magic green spot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 21:41

Iemand die hiermee ervaring mee heeft? Ik zou deze ( http://i240.photobucket.com/albums/ff16 ... feb010.jpg ) iets witter willen krijgen, is dit product ook geschikt voor de iets grotere zichtbare oppervlakken? Makkelijste is nog altijd met water, maar met die temperaturen ga ik haar niet nat maken. Waar kun je het ergens via internet bestellen of gewoon kopen.

Olikea

Re: Cowboy magic green spot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:42

Ik ben erg enthousiast over green spot remover, maar ik denk niet dat dat gaat werken..
Ben bang dat je gaat moeten wachten op beter weer, en met shampoo (shine in yellow out is echt geweldis) gaan wassen..

Mooie poown heb je daar trouwens..

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:43

heb zelf geen ervaring met green spot, maar wel met de ander en die werken super goed. dus deze zal ook wel werken. kun je gewoon via internet bestellen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 21:54

FitzChivalry schreef:
Ik ben erg enthousiast over green spot remover, maar ik denk niet dat dat gaat werken..
Ben bang dat je gaat moeten wachten op beter weer, en met shampoo (shine in yellow out is echt geweldis) gaan wassen..

Mooie poown heb je daar trouwens..

-O- Jammer :(:) Bedankt trouwens

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:19

Ik zou het zo ook niet gebruiken.. Wachten en dan wassen ben ik bang..
Ik gebruik ook de greenspot remover, maar alleen voor plekken op de keuring, hebben de paarden 's ochtends grote groene plekken dan ga ik er toch nog even met de slang bij en niet met de greenspot remover..

De 'Shine in Yellow out, is inderdaad wel een goede om in de zomer mee te wassen!!

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 20:53

Ik heb de greenspot remover ook staan en ik vind het super spul.
Gebruik het wel eens op de keuring als een van de pony's met mooie mestvlek van de trailer afkomt. Nou, vlekken verdwijnen super met dat spul!

Voor pony's met wintervacht en mestvlekken werkt het ook super.

Je maakt de plekken wel nat en je moet het ook inmasseren met het spul dus is niet echt geschikt om je hele pony mee in te spuiten. Dan heb je alsnog een natte pony.

jwbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 22:34

Cowboy Magic is inderdaad superspul, maar als ik de foto zo zie dan zal je je pony inderdaad moeten wassen met bv. de Cowboy Magic Shine-In Yellow-Out.

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 22:54

ik gebruikte voor de witte benen(half bruin ondertussen) in de winter droogshampoo, dat kun je bij de www.paardendrogist.nl halen/kopen, ik dacht dat dat equaskin ofzoiets heette dat hoef je niet uit te spoelen, dat droogt op en als je het uit borstelt was de pony een stuk minder vies ;)