Wat vinden jullie een goede prijs voor stalling met de volgende facaliteiten:
- 3 paarden op stal (1 van iemand en 2 van staleigenaar (shet en tink)). - 's winters overdag naar buiten (van 9 tot half 5). - 's winters bijna elke dag alle paarden (3) binnen halen. - 's winters zelf 3x per week alle stallen (3) uitmesten. - 's winters in het weekend soms zelf buiten zetten. - 's winters (bijna) elke dag zelf binnenhalen (3). - s winters geen schuilmogelijkheid - Weidegang met meerder paarden in de wei. (zomers en 's winters) - Zomers 24/7 op het land - Zomers geen schuilmogelijkheid. - Zomers wei zelf 3x per week zelf schoonmaken (meestal 3 of 4 paarden). - Geen bak of padock. - Boxen van 3x3.
IndianaJones
Geplaatst: 23-02-10 21:32
hoe is de locatie qua uitrijmogelijkheden? En krijg je er hooi/strooisel/krachtvoer bij of dat ook zelf betalen? Waar in Nederland?
blossom1
Geplaatst: 23-02-10 21:42
IndianaJones schreef:
hoe is de locatie qua uitrijmogelijkheden? En krijg je er hooi/strooisel/krachtvoer bij of dat ook zelf betalen? Waar in Nederland?
Ja, dit is inderdaad wel belangrijk. Ik denk dat wanneer het hooi, voer en stro erbij zit en het niet in de randstad is dat je zo rond de 100 a 125 euro per maand zit.
dus eigenlijik is het gewoon een doe het zelf stal. je meot alles zelf doen, geen stal eigenaar die het voor je doet. verder hebje geen bak dus moet je altijd butien rijden. ik denk dat je dan idd rond de 100-120 moet zitten. ik sta op een ongeveer soortgelijke stal, alleen heb ik wel bak en drafbaan en ik betaal 130,-
Ik zou hier idd niet heel veel meer als €125 voor betalen.
Pikeur
Geplaatst: 28-02-10 00:01
Zijn er wel bomen in de wei? (ivm schaduw in de zomer)
Meer dan 100 euro zou ik er niet voor geven.
Sambucca
Geplaatst: 28-02-10 00:09
Gezien je ook alles voor de paarden van de staleigenaar moet doen en de weinig facaliteiten? Gratis
just_yv
Geplaatst: 28-02-10 10:36
Ik zou in ieder geval ook zeker niet meer dan €100,- betalen. Ik denk zelfs wel minder, aangezien je ook 3 dagen in de week de paarden van de eigenaar verzorgd en je alle dagen in ieder geval 1x heen moet om ze allemaal binnen te halen. Wie doet het de andere dagen? De eigenaar of degene van wie dat andere paard is?