Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
._rosita_ schreef:Zijn er ook mensen in Nederland die hooi uit Duitsland laten bezorgen?
Wat zijn de kosten dan? En per hoeveel kun je afnemen?
elmo1 schreef:Ibbel schreef:PB scoxxx maar eens. Zij laat hooi uit Duitsland komen, woont in Zeeland. Is geen goedkope grap, begrijp ik altijd van haar.
klopt, heeft dezelfde leverancier als ik, ik weet niet waar TS woont maar je kunt me pb-en voor meer info.
Het is droog hooi geen kuil.
anneliesdj schreef:elmo1 schreef:
klopt, heeft dezelfde leverancier als ik, ik weet niet waar TS woont maar je kunt me pb-en voor meer info.
Het is droog hooi geen kuil.
Waarom laten jullie hooi van zover komen? Kan me niet voorstellen dat je dan nog goedkoper uit bent.
Overigens zijn die kleine ronde balen of vierkante in plastic gewikkelde balen in NL ook wel te krijgen, wordt alleen niet veel aangeboden omdat er ook niet veel vraag naar is.
elmo1 schreef:Omdat de kwaliteit veel beter is, en ik ga niet voor goedkoop, ik ga voor goed.
Het is niet geseald het is gewoon droog hooi, gesealed hooi is voor paarden minder geschikt ivm fermentatie.
Het hooi is van een constante kwaliteit en je krijgt het aangeleverd uit dezelfde partij.
Bevalt ons en de paarden heel goed.

elmo1 schreef:ik heb het niet aangetroffen tot nu toe in de pakken, in tegen stelling tot het hooi wat we een paar maanden afnamen van een Nederlandse hooi boer. Maar die nam het niet zo nauw, ook vaak beschimmelde pakken, vandaar dat we daar geen klant meerzijn natuurlijk
anneliesdj schreef:Hoe lang krijg jij het aangeleverd uit één partij dan? Een partij is ook maar beperkt lijkt me maar dat is wel een voordeel van DL, ze hooien daar niet 2ha peer keer