beenbescherming dag en nacht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:50

letizia80"]
[quote="xxappiexx"][quote="letizia80 schreef:
Afbeelding

Ze zijn overginds niet goed koop: €86,50 per paar


Deze lijken mij echt heel warm voor een paard met zo'n weer. zo te zien zitten ze er best strak omheen.
Misschien dat ik het niet bij het goede eind heb maar mij lijken ze voor het paard erg oncomfortabel.
[/quote]

Volgens de paarden drogist zijn ze van ademend, vochtopnemend en temperatuur regulerend materiaal gemaakt, maar ik heb er geen ervaring mee.
[/quote]

Dat zag ik ook maar op een bepaalde temperatuur houdt het echt een keer op. Vol in de zon afgelopen weer liep hettoch behoorlijk richting de 30 graden wil dan niet weten hoe warm het dan onder die donkere dingen zijn. Mijn cap zou ook ademend enz zijn nou je wil niet weten hoe warm het eronder was tijdens het springen van afgelopen week.

xxcynthiaxx
Berichten: 13
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:01

hey,
misschien zou je stalbandages om kunnen doen, mijn paard staat niet op de wei, dus ik kan er niet echt over oordelen, maar ik denk als je paard dag en nacht met bescherming staat, dat dat niet goed is, want anders worden die pezen veel te zwak en dan kan je dalijk nooit meer zonder bescherming rijden. in jouw geval zal ik de veearts voor meer informatie vragen.

veel succes, xxx cynthia