Het grote Cavalor supplementen topic!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kim_Peters

Het grote Cavalor supplementen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 13:06

Stel hier al je vragen met betrekking tot de supplementen van Cavalor! Hoe werkt een supplement, welk supplement geef je voor welk probleem, wat heeft je paard nodig etc. etc. Ook voor alle nieuwtjes op het gebied van de supplementen van Cavalor vind je hier terug!

Kim_Peters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 13:07

NIEUW IN HET ASSORTIMENT: OILMEGA

Cavalor OilMega bevat een uitgebalanceerde mengeling van specifieke vetzuren en NAB (Natural Anti Biotics).Wetenschappelijk onderzoek heeft daarenboven uitgewezen dat NAB zeer doeltreffend is ter preventie van aandoeningen aan het maag-darmkanaal. Daarnaast is Cavalor OilMega rijk aan omega-3- en omega-6-vetzuren en bevat het een hoog gehalte aan vitamine E.

Cavalor OilMega wordt gegeven als een kuur van minimaal 30 dagen (bij voorkeur een kuur van 60 dagen) en kan ook dagelijks gebruikt worden.
1ste week: 100 ml per dag over het voeder sprenkelen Vanaf week 2: 50 ml per dag over het voeder sprenkelen

Fles 2L - Bidon 10 L (1 pomp is 25 ml)

Adviesverkoopprijs: fles 2L €26,50; bidon 10L €87,95
Afbeelding

pmarena

Re: Het grote Cavalor supplementen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:12

Hoi , de insteek is leuk , maar ik neem aan dat je deze producten ook zelf verkoopt ? :)

Dan zal het topic waarschijnlijk niet op deze manier mogen blijven staan denk ik ;)

Kim_Peters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 14:22

Nee ik ben vertegenwoordiger van Cavalor dus ik verkoop het aan de ruitersportzaken :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:30

Tja...dat maakt niet echt verschil.

Blijft een soort reclame-topic , het zou leuk zijn als het bleef staan , maar ik vrees met grote vreze := :D

Kim_Peters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 14:32

Op deze manier kan ik wel de consumenten voorzien van advies wanneer ze graag hun paard een supplement willen geven :)

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:52

Ik vind het wel een goed idee zo'n topic! Laat ik dan maar meteen beginnen met een vraag.

Mijn paard zuigt lucht, dit is begonnen toen ik hem mee nam op stage en hij daar niet veel naar buiten kon. Na een maandje met een luchtzuigband te hebben gestaan heb ik die band weer afgedaan want hij werd er echt helemaal gek van. Nu staat hij thuis in een stal van 4 bij 5 gaat elke dag in de wei met vriendjes en hij krijgt hooi en een structuurrijk voer. Het knapste is dat hij lucht zuigt op zijn tong dus randen waar hij vast kan pakken weghalen heeft geen zin.

Ik voer hem Pronutrin en merk dat dat goed werkt, heeft Cavalor ook zo'n soort supplement wat zijn maag helpt?

Kim_Peters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 15:21

Wanneer een paard makkelijk last heeft van maagprobelemen is het allereerst belangrijk om na te kijken op wormen. Daarnaast is het belangrijk om niet teveel granen te voeren. Mocht je toch graag granen voeren gebruik dan een goed verteerbare, liefst gepofte, graansoort. Een goed ondersteunend supplement is het product wat hierboven genoemd staat: Oilmega. Dit product zorgt ervoor dat het verteringsstelsel optimaal werkt. Wanneer je graag een wat agressiever middel zou willen gebruiken is Digest aan te raden. Digest is heel goed te gebruiken bij koliekgevoelige paarden en/of diarree.

Zoals ik al zei zou ik het eerst proberen met Oilmega. Dit product kost VAP €26,50 voor 2 liter. Mocht dit nog niet voldoende werken dan zou je Digest kunnen proberen. Digest kost VAP 39,75 voor een emmer van 1,3 KG.

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 15:36

Ik hoop dat het topic mag blijven!
Ik heb ook een vraag..

Ik heb een Appaloosa merrie van 7 jaar en ze heeft een hele harde manenkam en is iets stijf en soms wat zuur, ze is niet te dik.
Ik heb bloed laten prikken en ze zat wat laag met de vit E, daar krijgt ze nu een supplement van Cavalor voor, uit een potje, laatst was ze een paar keer iets koliekerig, ik denk last van zand en dat ze daardoor misschien ook laag zat met de vit E, ik geef haar nu als krachtvoer Western Mix en elke dag een schepje van die vit E en lijnzaad of vlozaad, als ruwvoer krijgt ze ruim voordrooghooi wat in bloei heeft gestaan, ze is niet meer koliekerig geweest maar verder gaat het niet duidelijk beter, wat zou ik nou nog kunnen doen?

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 15:40

ik denk dat dit thuishoort bij Voeding en supplementen

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 15:52

petitparis schreef:
ik denk dat dit thuishoort bij Voeding en supplementen

denk ik ook inderdaad dus ik TEM even

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 19:50

Ook hier geld dat er geen aanvraag is gedaan voor een verzameltopic en verzameltopics zijn niet toegestaan, daarbij is het maken van reclame op een informatief forum absoluut niet toegestaan, hiervoor kun je een topic openen op EA-CO, hier dus een slotje.