Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ukkie09 schreef:Hallo Bokkers,
Ik heb een aantal (open) vragen en zou graag wat antwoorden horen waar ik in de toekomst iets mee zou kunnen.
Ik heb een boerderij op het oog met een flink stuk land (7.335 m²) dit wil ik graag gaan verhuren.
Ik heb al een beetje uitgezocht dat ik er een aantal paarden/pony's neer kan zetten zonder problemen met mestafvoer ed te krijgen.
Er zijn nog totaal geen voorzieningen.
Mijn vragen zijn dus:
1. Wat zijn echt de basis voorzieningen
2. Wat wil de gemiddelde paardeneigenaar voor voorzieningen
3. Welke taken wil men (eventueel) het liefst uitbesteden (denk aan voeren, mesten, in-uit land halen enz)
4. Welke prijs zou reeël zijn
Kleine toevoeging, uitrij mogelijkheden zijn niet heel erg gunstig dus een bak zou er sowieso komen.
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Ukkie09 schreef:Als je meer dan 350kg stikstof produceerd zou je zogezegd een boekhouding bij moeten houden omdat je dan onder bedrijfsvoering valt.
Als je de vragen goed leest vraag ik me dus af welke prijs je bij welke voorzieningen zou verwachten.
Het aantal paarden is niet bekend omdat het allemaal nog gerealiseerd moet worden
Ukkie09 schreef:Als je meer dan 350kg stikstof produceerd zou je zogezegd een boekhouding bij moeten houden omdat je dan onder bedrijfsvoering valt.
Als je de vragen goed leest vraag ik me dus af welke prijs je bij welke voorzieningen zou verwachten.
Het aantal paarden is niet bekend omdat het allemaal nog gerealiseerd moet worden
Ukkie09 schreef:Onder die hoeveelheid van je onder hobbymatig, vandaar