Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar als er 1 of 2 dingen zijn waar ik heel erg streng mee ben, dan zijn dat de klinissche of rontgen keuring, en de hoogte van een paard. Dat is bij mijn ras natuurlijk ook wel erg belangrijk. Een stalgebrek? Nou als het weven of luchtzuigen is kan ie nog zo mooi of goed zijn, maar die komen er bij mij NIET in!
)

)
zou ik paarden op meerdere punten laten staan, maar als ik er echt een moet kiezen dus:
*
. 
) maar ik heb de gok gewaagd al een geluk en ondertussen heeft hij gewoon een zwart velletje , issie palomino en verkleurt hij waarschijnlijk naar Isabel/palo .
[edit] 

* laten staan om iets wat de DA eigenlijk ook niet belangrijk vind voor recreatie?

Lovely schreef:Het maakt niet zoveel uit hoe de kleur is en een centimetertje meer of minder boeit ook niet, maar zodra de gezondheid te wensen overlaat is het wel over. Een paard met een aandachttekort, daar kan ik nog wel iets mee, maar eentje waar je aan kan zien dat ie niet in orde is, die laat ik staan. Gezondheid dus.